ÚVOD / Novinky / BrainOne aneb způsob jak dělat svět lepší

BrainOne aneb způsob jak dělat svět lepší

Studenti marketingu letos navštívili agenturu BrainOne. Lidé v BrainOne budují firmám značku, vytváří komunikační strategii, natáčí reklamy a pomáhají realizovat sny. O jejich úspěchu a kvalitě pak svědčí nejen získaná ocenění, ale především klienti jako jsou ČEZ, CZC.CZ, Eta, Nespresso, Direct pojišťovna, Vivantis a mnozí další. Jejich úspěch je o to zajímavější, že se původně jednalo o studentský projekt, který vznikl v hlavách tří spolužáků.
S filosofií firmy a několika případovými studiemi nás seznámil Roman Zámečník. Roman je jedním ze tří zakladatelů agentury a je krásným příkladem toho, že když děláte to, co Vás baví a děláte to naplno a dobře, úspěch se dostaví!
Od Romana jsme se dozvěděli, že pokud má být marketing funkční, je třeba:
  1. strategii postavit na analýze dat,
  2. najít si to, co děláte dobře, zákazníci to chtějí a zároveň to nedělá nikdo z konkurentů,
  3. v  komunikační strategii zahrnout tzv. leitmotiv (jednotící prvek),
  4. si uvědomit, že značka je to, co si o nás myslí ostatní.
V BrainOne dělají to, čemu věří a dává jim smysl. Jinými slovy: skrze firmy dělají svět lepší!
Díky, Romane, za váš čas a sdílení zkušeností! Držíme palce, ať se vám v BrainOne i nadále daří!
Zuzana Boháčová,
lektor Unicorn College