ÚVOD / Studijní obory / Sylaby / uuApp Designer

uuApp Designer

Ve službě Plus4U lze velmi snadno vytvářet kvalitní a robustní řešení pomocí modulárního řešení uuApp. Tato řešení se jsou implementována uuApp Developery, nicméně pro jejich dobrou implementaci je nutné vytvořit kvalitní zadání odpovídající reálným požadavkům. Cílem kurzu je vychovat uuApp Designery. Tedy role, které budou definovat a tvořit kvalitní zadání pro uuApp Developery.

Sylabus předmětu

  1. +4U  - Operační systém +4U, Business Territory, My Territory, artefakt - popis, ukládání informací, práce s editorem, životní cyklus, stavy (semafor), aktivity, stavy aktivit, požadavky, Digital Workspace, vytvoření a nastavení jednotky
  2. Metodika (parametrizace pomocí nastavování metodiky) - MAR - osnova, vzory, životní cyklus, nastavení aktivit, podmínky, připojení skriptů, práva, popis MARu, rozhraní, požadavky + využití, layout artefakt, praktické cvičení ke každé oblasti, úkol + test
  3. uuBML - jak kreslit srozumitelná, názorná a atraktivní schémata, obecná doporučení, konkrétní tipy a standardy, praktické ukázky, uuBML v +4U
  4. uuApps 2.0 - vyhotovení vlastních formulářů, standardy, tipy z praxe
  5. uuBML praktické příklady - využití uuBML v +4U, uuBML v dokumentaci
  6. Dokumentace - využití dokumentace, části dokumentace, příklady dokumentace
  7. Skripty pro Designery - co je skript a k čemu je to dobré, jak se skript používá (navázání do systému), možnosti UES API, existující skripty a jejich použití, spolupráce konzultant - skriptař
  8. Case studies - případové studie (hotová řešení)
  9. Workshop - vypracování Guideline + vyhotovení skriptů + předvedení aplikace.

Organizace výuky

Prezenční forma

Výuka předmětu probíhá v 7 intenzivních víkendových workshopech.

Kombinovaná forma

Předmět je vypsán ve stejném rozsahu pro obě formy.