ÚVOD / WeCanCode / Naprogramuj si svého Ozobota

Naprogramuj si svého Ozobota

Věděli jste, že Ozobota lze programovat zcela intuitivně v grafickém prostředí? A že vás naučí práci s podmínkami, proměnnými a cykly stejně jako klasické programování? Jen je to o hodně zábavnější…
Účastníci budou programovat roboty tzv. Ozoboty prostřednictvím grafického programovacího prostředí OzoBlockly, založeného na vizuálním programovacím jazyce Scratch. Seznámí se základními operacemi, jako jsou podmíněné zpracování kódu, cykly, práce s proměnnými atd. A jaké úlohy budou řešit? Např. naučit Ozobota vyjet z bludiště.

Lektor

Libor Švejda
Mnoho let se věnuje vývoji SW od jednoduchých her, přes webové projekty až po rozsáhlé systémy finančních institucí. V současné době vede kroužky programování a jeho cílem je nalákat co nejvíce nováčků k této profesi, která bývá i celoživotním koníčkem.