ÚVOD / WeCanCode / Naprogramuj si svého ozobota

Naprogramuj si svého Ozobota

Věděli jste, že Ozobota lze programovat zcela intuitivně v grafickém prostředí? A že vás naučí práci s podmínkami, proměnnými a cykly stejně jako klasické programování? Jen je to o hodně zábavnější…
Účastníci budou programovat roboty tzv. Ozoboty prostřednictvím grafického programovacího prostředí OzoBlockly, založeného na vizuálním programovacím jazyce Scratch. Seznámí se základními operacemi, jako jsou podmíněné zpracování kódu, cykly, práce s proměnnými atd. A jaké úlohy budou řešit? Např. naučit Ozobota vyjet z bludiště.

Lektor

Libor Švejda-1.jpg
Libor Švejda
Mnoho let se věnuje vývoji SW od jednoduchých her, přes webové projekty až po rozsáhlé systémy finančních institucí. V současné době vede kroužky programování a jeho cílem je nalákat co nejvíce nováčků k této profesi, která bývá i celoživotním koníčkem.
 

Registrace

Ještě to stihnete, přihlašte se na stránce WeCanCode, na konci najdete registrační formulář.

Místo konání

Unicorn College
V Kaplsovně 2/2767
Praha 3
Dostanete se sem například prostřednictvím metra A, kterým dojedete na Floru. Odtud je to již jen 7 minut tramvají (10,11,16) na zastávku Biskupcova. Od Unicorn College vás poté dělí už jen krátká procházka.  Další variantou je cesta autobusem 136 z Flory na zastávku Černínova a opět krátká procházka.
Pokud máte nejblíž metro B, stačí dojet na Florenc, odkud je to autobusem 133 nebo 207 jen 6 minut k zastávce Černínova. Anebo na Palmovku, tramvaje 10 a 16 vás dopraví na Biskupcovu během pěti minut.
Na této akci bude pořízena fotodokumentace. Příchodem na WeCanCode souhlasíte s jejím použitím
 pro účely společnosti Unicorn College s.r.o.