ÚVOD / WeCanCode / Zábavné programování

Zábavné programování

Věděli jste, že Ozobota lze programovat zcela intuitivně v grafickém prostředí? A že vás naučí práci s podmínkami, proměnnými a cykly stejně jako klasické programování? Jen je to o hodně zábavnější…
Od rána budeme programovat roboty Ozoboty prostřednictvím grafického programovacího prostředí OzoBlockly založeného na vizuálním programovacím jazyce Scratch. Seznámíte se se základními operacemi, jako jsou podmíněné zpracování kódu, cykly, práce s proměnnými atd. Jednoduše, intuitivně a bezprostředně uvidíte dopady změn v následném chování Ozobota.
Odpoledne si ukážeme například jak naučit Ozobota najít cestu z bludiště.

Lektor

_Pavel_Bory.jpg
Pavel Bory
Pavel Bory je seniorním developerem. Téměř 10 let pracuje hlavně na projektech společnosti Unicorn a.s., především v oblasti financí. Kromě samotného vývoje softwaru se věnuje školení. Od roku 2011 vyučuje na Unicorn College programování a vývoj software zejména nad platformou .NET a cloudem Microsoft Azure.

Místo konání

Unicorn College
V Kaplsovně 2/2767
Praha 3
Dostanete se sem například prostřednictvím metra A, kterým dojedete na Floru. Odtud je to již jen 7 minut tramvají (10,11,16) na zastávku Biskupcova. Od Unicorn College vás poté dělí už jen krátká procházka.  Další variantou je cesta autobusem 136 z Flory na zastávku Černínova a opět krátká procházka.
Pokud máte nejblíž metro B, stačí dojet na Florenc, odkud je to autobusem 133 nebo 207 jen 6 minut k zastávce Černínova. Anebo na Palmovku, tramvaje 10 a 16 vás dopraví na Biskupcovu během pěti minut.